Get søker Prosjektleder Marked - Mobil (engasjement)

Get har lansert mobil, og nå ser vi etter prosjektleder for å utvikle og drive salgsrettede tiltak, primært rettet mot vår store kundebase.

Foto: Get
Foto: Get
Se nøkkelkompetanse

Get er en fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med 750 motiverte og dyktige medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke «best-i-test» priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.Totalt 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1 million privat- og bedriftskunder får tjenester hver dag.

Gets kunder har tilgang til et av landets raskeste bredbåndsnett, Norges største utvalg av digital-tv kanaler og egen filmbutikk med over 6 000 leiefilmer. Alle Get-kunder med bredbånd kan også se tv-kanaler på nettbrett og smarttelefoner, samt fjernstyre opptak på Get-boksen sin med den nye tv-appen.


Vi ser etter en person med erfaring fra konverteringsorientert markedsføring i digitale kanaler som egne flater, CRM/dialog og digitale kampanjer. Det er en fordel om du har jobbet med områder og begreper som kundeservice, leadgenerering, antichurn, kryssalg i markedsavdeling eller byrå fra tidligere, og at du har høy teknisk kompetanse.

Er du en dyktig prosjektleder eller markedskonsulent er dette en mulighet for deg å jobbe med et relativt nytt produkt hos en godt etablert merkevare. Du må være analytisk, systematisk og kommersielt flink for å trives i jobben.

Stillingen er et engasjement frem til sommeren, det rekrutteres i avdelingen, og det er gode muligheter i selskapet. Oppstart er så raskt som mulig, og senest 1. desember.

Ta kontakt med Elisabet eller Ole i MB Flex for mer informasjon om stillingen, eller søk på stillingen gjennom lenken.
Del artikkelen

Kontaktpersoner