Get søker SoMe Manager

Har du lyst til å ta en godt kjent merkevare ut i sosiale medier? Nå ser vi etter deg som skal hjelpe oss med å gjøre gjøre Get til en attraktiv, tilgjengelig og hjelpsom merkevare på bl.a. Facebook.

Foto: Get
Foto: Get
Se nøkkelkompetanse

Get er et meget spennende selskap som tilbyr bredbånd, mobil og digital-TV tjenester i det norske privatmarkedet, med cirka 500.000 tilknyttede hjem. Over 1 million brukere benytter tjenester fra Get hver dag. Get har vært vekstvinner i Norge 7 år på rad, og har vunnet en rekke «best-i-test-priser» for innovative produkter og god service. Vi jobber kontinuerlig med nye og spennende produkter.  

Get er en del av TDC Gruppen som er blant de største i Norden på TV, bredbånd og mobiltelefoni. I Norge er Get TDC vel 900 ansatte som er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene for både privat- og bedriftskunder i Norge.  


Du vil være ansvarlig for Tone of Voice, alt publisert innhold og planer for innhold på ”veggen”. Dette inkluderer ansvar for redaksjonsplan, ukentlige redaksjonsmøter og både overvåkning og strategisk planlegging av hvordan kanalen skal utvikle seg. Du vil ha tett dialog med chat-teamet og kundeservice som sørger for å respondere på henvendelser og kommer med innspill om temaer og saker som kan egne seg i kanalen. Du vil også jobbe tett med andre innholdsleverandører internt og eksternt, og øvrig markedsavdeling.

Du vil få ressurser til å jobbe analytisk og kommersielt med annonsering og segmentering basert på de omfattende kundedata som er tilgjengelige.

Du har flere års erfaring som f.eks. community manager, SOME manager eller operativ rådgiver for en eller flere større merkevarer i sosiale medier. Du kan vise til vekst, gode analyser og flere suksesshistorier fra din tid som SOME-spesialist. Den perfekte kombinasjonen er operativ, kreativ og analytisk. I den rekkefølgen. Du har et godt og nærmest feilfritt skriftlig (norsk) språk og tester gjerne ut nye formater, uttrykk og budskap for å finne det mest effektive.

Du har erfaring med:

• Ansvar for større merkevare på Facebook
• Innholdsproduksjon og tilpasning for sosiale medier
• Koordinere innhold og gjøre avsjekk mot nøkkelpersoner og ressurser i en større organisasjon
• Segmentering og annonsering i kanalene
• Inngå i et digitalteam med andre spesialister og fagfolk

Vi tilbyr en stilling som innebærer stort ansvar og utvikling for rett person. Vi skal bli en vinner i sosiale medier, og du skal bli vår stjerne! For rett person inviterer vi på en spennende reise med hyggelige og flinke kolleger, store ambisjoner, gode betingelser og en eksponert og sentral rolle i Get.

Søknadsfrist for denne stillingen er 26. november, men vi behandler søkere fortløpende, så vår anbefaling er at du viser din interesse så snart som mulig. Vennligst søk via lenken på denne siden.

Har du øvrige spørsmål knyttet til stillingen kan du kontakte våre rådgivere i Mediabemanning, Ole A. Janzso eller Anna Bloim Rian, som begge jobber med å få denne rollen på plass.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Del artikkelen

Kontaktpersoner