Get søker Webredaktør

Vi ser etter deg som trives i rollen som redaktør av selskapets viktigste kommunikasjonskanal.

Foto: Get
Foto: Get
Se nøkkelkompetanse

Get er et meget spennende selskap som tilbyr bredbånd, mobil og digital-TV tjenester i det norske privatmarkedet, med cirka 500.000 tilknyttede hjem. Over 1 million brukere benytter tjenester fra Get hver dag. Get har vært vekstvinner i Norge 7 år på rad, og har vunnet en rekke «best-i-test-priser» for innovative produkter og god service. Vi jobber kontinuerlig med nye og spennende produkter.  

Get er en del av TDC Gruppen som er blant de største i Norden på TV, bredbånd og mobiltelefoni. I Norge er Get TDC vel 900 ansatte som er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene for både privat- og bedriftskunder i Norge.  


Get.no er både utgangspunktet og målet for mesteparten av selskapets markedsaktiviteter. I tillegg til å være kilde til svar og informasjon jobber vi med å øke funksjonalitet og selvbetjening fortløpende. Som webredaktør er du i kontakt med svært mange kolleger på tvers av avdelinger, fag- og ansvarsområder, og du er et naturlig knutepunkt for produkt, kundeservice, salg, innhold og markedsføring.

Derfor vil vi bli kjent med deg som både er utadvendt og glad i å ha mye kontakt med folk, samtidig som du er en brukbar dose nerd med dybdeinteresse for nettet, brukervennlighet, teknologi og godt innhold.

Vi ser etter deg som har flere års erfaring fra liknende stilling i et større, (for)brukerorientert miljø. Du har høy teknisk kompetanse, og er tidlig ute med å teste og bruke ny teknologi på nettstedene som du er ansvarlig for i dag.

Du får ansvaret for:

• Publisering og vedlikehold av innhold
• Løpende utvikling av struktur og funksjonalitet i samarbeid med interne bidragsytere
• Regelmessige brukerundersøkelser
• SEO, quality score m.m.
• Kommunikasjon og samarbeid med IT-avdelingen, eksterne byråer o.a.
• Delta i kampanjer og aktiviteter i sammen med markedsavdelingen

Du har erfaring med:

• Forskjellige publiseringsverktøy som f.eks. WP, Enonic o.l.
• Grunnleggende HTML, Javascript og annen programmering
• Planlegging av forbedringer og utvikling på egne nettsider
• Koordinering av materiell og innhold på minst en større nettside
• Søkemotoroptimalisering

Vi tilbyr en spennende og sentral rolle i et engasjert og tilpasningsdyktig selskap som er opptatt av teknologi, brukervennlighet og kommunikasjon. Rollen er en del av et relativt lite, men kompetent digitalmiljø som er en del av markedsavdelingen, og du vil rapportere til Head of Digital Marketing. Konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for både personlig og faglig utvikling for rett person.

Søknadsfrist for denne stillingen er 26. november, men vi behandler søkere fortløpende, så vår anbefaling er at du viser din interesse så snart som mulig. Vennligst søk via lenken på denne siden. 

Har du øvrige spørsmål knyttet til stillingen kan du kontakte våre rådgivere i Mediabemanning, Ole A. Janzso eller Anna Bloim Rian, som begge jobber med å få denne rollen på plass. 

Vi ser frem til å høre fra deg!

Del artikkelen

Kontaktpersoner