Volkswagen søker Digital Content Manager

Foto: Volkswagen
Foto: Volkswagen

Møller Mobility Group er et familieeid selskap og en ledende aktør i nordisk bilbransje. Selskapet er engasjert innen import, forhandlervirksomhet og finansiering i Norge, Sverige og Baltikum. For nærmere informasjon, se www.moller.no.

Harald A. Møller AS er Norges største bilimportør og importerer Volkswagen, Audi, ŠKODA og Volkswagen Nyttekjøretøy. Selskapet har 350 medarbeidere. Omsetningen i 2016 var på 13,3 mrd. kroner, og vi solgte 51.663 nye personbiler og nyttekjøretøy.


Vår Digital Content Manager skal over i en ny stilling i konsernet og vi ser derfor etter hennes erstatter. Du vil få ansvaret for å styrke, kvalitetssikre og optimalisere vår kommunikasjon i våre digitale kanaler.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

- Ansvar for å skape og kvalitetssikre innhold på digitale flater
- Ansvar for innhold, funksjon og løpende oppdateringer, samt evalueringer av kundeadferd
- Være en pådriver og prosesseier for hvordan man skal bruke innsikt om kundeadferd til utvikling av salgs- og markedsaktiviteter
- Delta i digitale prosjekter og sikre at disse implementeres i henhold til våre ambisjoner
- Identifisere muligheter for mer effektiv bruk av digitale kanaler, samt optimalisere søkemotoraktiviteter
- Bistå forhandlerne i deres implementering av den digitale strategien

Vi ser etter deg med minimum 3-årig relevant utdannelse. Det er viktig at du har erfaring med profesjonell bruk og publisering i sosiale medier og at du har minst 3 års relevant arbeidserfaring fra byrå eller marketing-miljø. Du er god til å kommunisere muntlig og skriftlig, både på norsk og engelsk

Det er viktig at du har forståelse for oppbygging og vedlikehold av websider, at du har god forståelse av Google og Adobe Analytics, samt at du skal oppdatere, vedlikeholde og publisere i vårt CMS.

Dine personlige egenskaper:

- Du brenner for gode brukeropplevelser på nett
- Du har gode samarbeidsevner, liker å jobbe i team og er nysgjerrig på ny teknologi
- Du har interesse for å følge med på hva som skjer av digital utvikling og du vil få ansvaret for våre kanaler i sosiale medier
- Du har god helhetsforståelse og evne til å tenke nytt, spesielt innen digital kundedialog
- Du er en utpreget initiativtaker, tar ansvar, tenker kreativt, er en strukturert og en hands on person som har evne til å jobbe selvstendig

Du vil være Volkswagens talsperson i de digitale prosjektene i Harald A. Møller og du vil jobbe i tett samarbeid med både mediebyrå og reklamebyrå.

Stillingen rapporterer til Markedssjef i Volkswagen og dere vil jobbe tett sammen.

For mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Markedssjef Thomas Mietinen på telefon 90 91 99 50 eller med våre rådgivere i Mediabemanning, Nejra Kudra eller Eivind Ruud Johnsen.

Søknadsfrist: Snarest

Del artikkelen

Kontaktpersoner